12 iunie 2010

Impozitarea bancilor 2


Anul trecut scriam de impozitarea bancilor. Astazi, aceasta solutie ar putea sa fie cheia redresarii economice a Romaniei.
Nu vreau sa intru prea mult in amanunte, pentru ca am scris deja despre mecanismul care ar trebui aplicat, dupa parerea mea:
http://vasilescuadrian.blogspot.com/2009/05/impozitarea-bancilor.html
Plusul pe care vreau sa-l aduc azi teoriei este urmatorul:
Impozitarea bancilor sa se faca pe metru patrat de filiala sau sediu deschis in Romania si nu pe numar de filiale. Ideea mi-a venit azai cand am trecut prin Piata Victoriei si am vazut blocul BRD.
Ce ar insemna 100 euro / metru patrat / luna de banca?
Ar insemna bani la buget, inchiderea numeroaselor filiale nejustificat de multe, probabil reducerea numarului de banci straine din Romania si implicit ieftinirea creditarii.
Nu sunt economist, dar la fel ca la un audit, o parere venita din exteriorul sistemului poate sa fie ideea care produce click-ul. Think about it !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

AURUL ROMÂNIEI NU SE (mai) AFLA ÎN RUSIA !

Articol preluat de pe http://www.cotidianul.ro/tezaurul-romaniei-lucruri-pe-care-bruxelles-ul-nu-ar-vrea-sa-le-aflati-232466/ Tezauru...