7 mai 2010

Nastase si Tiriac

Teoretic vorbind, de aproape un an de zile ma straduiesc sa-i prind pe Nastase si pe Tiriac. Pe Tiriac l-am prins cand se pregatea sa plece cu un avion particular, de la terminalul care-i poarta numele, iar pe Nastase l-am prins azi, dupa ce trecuse frontiera pe aeroportul Otopeni si se pregatea sa se urce intr-un avion cu destinatia Germania. Practic, eu nu am participat la actiunea de interpelare si prelevare de inscrisuri, aceasta fiind in fapt, executata de fiecare data de catre un inspector cu experienta in astfel de cazuri.
Rezultatul ?
Sunt fericitul posesor al autografelor celor mai mari tenismeni romani, pe o carte de suflet pe care am citit-o de doua ori si care m-a invatat sa privesc tenisul cu alti ochi.
Le multumesc lui Ion Tiriac si lui Ilie Nastase pentru autografe si lui Ion Mihailescu (Pluti) si lui Dorin Simion pentru obtinerea autografelor.

P.S.
Chestia "cool" este ca, la fel ca si pe la popa sau doctor, pe la aeroportul Otopeni trec toti...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

AURUL ROMÂNIEI NU SE (mai) AFLA ÎN RUSIA !

Articol preluat de pe http://www.cotidianul.ro/tezaurul-romaniei-lucruri-pe-care-bruxelles-ul-nu-ar-vrea-sa-le-aflati-232466/ Tezauru...