13 mai 2009

Am calcat in Barcelona



Am fost la Barcelona si pe langa impresiile de calatorie, pe care imi place sa le povestesc pe viu, vreau sa spun doar un singur lucru:
Orasul este impresionant. Mi-ar placea sa putem sa avem si noi macar un singur arhitect vizionar in Bucuresti, care sa poata sa faca macar un sfert din ce exista in Barcelona. Din pacate, insa, stim cu totii ca asa ceva nu s-a inventat inca. (As putea sa incerc eu sa va spun despre ce este vorba, dar aviatia "imi da senzatia" si imi cam mananca timpul... si in plus eu sunt inginer si s-ar putea sa iasa un strung)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

AURUL ROMÂNIEI NU SE (mai) AFLA ÎN RUSIA !

Articol preluat de pe http://www.cotidianul.ro/tezaurul-romaniei-lucruri-pe-care-bruxelles-ul-nu-ar-vrea-sa-le-aflati-232466/ Tezauru...